18 May 2010

SATU

Salam kecintaan!

Saya bukan dlm mood utk menulis,tapi sempena mengenang setahun usia EMANSIPASI & ini juga entry pertama dlm suasana PB & bulan Mei... Bulan yg bila mencerah saja mentari satu hari bulannya,pasti saya akan berdoa agar ianya nanti berlalu dengan penuh warna-warni.. (&&& kata cik/incik anonymous yg selalu saja menjelma dikotak komen itu-ada jer org yg selalu bc blog ni...hihi,makanya saya pun sign in lah:) )

1. Selamat hari ulangtahun untuk blog saya... (perlu ke? ;) )
2. Saya FINAL EXAM 25 & 27 Mei!
3. Selepas 18 hari berumah baru & beberapa hari boleh berinternet semula..susah utk menyatakan apa yg terbuku jauh disudut hati saya.. Mana mungkin tidak merindui suasana kediaman lama,hampir 3 tahun bertahan di sana.. Bukan secebis kenangan tercipta,bukan hanya sebuah ukhwah terbina:)

Mahu rasanya aku ceritakan satu persatu dari hari semua barangku berada di atas lori sehinggalah hari ke lapan belas ini,tapi mana mungkin di sini.. Sejuta syukur utk semua urusan yg telah dipermudahkan juga selaut terima kasih utk semua yg telah meringan beban.. Moga DIA membalas jasa kalian juga dengan seribu satu kebaikan:) Semoga,semoga & semoga!

p/s:
Ada tag dari incik tuan azhar & dokte djambu,inshaALLAH nanti ada kelapangan akan berjawaban ya:) syukran masih sudi 'berlayar' ke sini;) Doakan saya selalu ya wahai 'pelayar-pelayar' emansipasi:)

PB, Sh Alam
18 Mei 2010,6.15am

1 comments:

belayar tu pasti...;) ni nak belayar pulang...insya allah

Newer Post Older Post Home