04 July 2010

4 JULAI

ex :P

3 tahun.. Meraikan 4 Julai dengan senyum kemenangan:)

Sebab tengah demam WC, bahangnya turut sama dirasa.. Dulu aku jawab begini, aku tengok WC sebab ada Zidane jer.. Tengok live tu masa Zidane 'tanduk' dada Materazzi;) 2010, Zidane dah bersara.. Asbab masalah dalaman, Perancis bungkus awal tahun ni.. Selain Zidane, aku suka Roberto Carlos.. Dia pun tak main kot tahun ni, tak sure sebab tak tengok satu pun match Brazil.. Al-maklum takde tv.. Disebabkan kakak aku pilih Brazil, adik aku pilih Spain.. Tahun ni aku pilih Miroslav Klose;)


Satu-satunya match yang aku duduk tengok tak berganjak ialah match semalam, Jerman vs Argentina.. Tu pun kat rumah Yus.. Giler suka sebab Aina dengan Zue sokong Argentina tapi yang 'menang' aku punya Klose.. he.he.he :P (sorry Aina,u punya CR tak best langsung:P.. Brazil pun tersingkir, England bukan kelas dunia-ni sumber BH, jangan saman aku, anddd ur Messi pun sangat mengecewakan.. he.he.he. jawapan standard Aina-bola itu bulat.. Wek! :P)


Apapun, aku bukanlah kaki bola yang sanggup bersengkang mata tunggu sampai ke pagi atau melepak di mana-mana restoran sembang-sembang dengan secawan kopi.. Sekadar merai perkembangan terkini.. (tapi tetap berharap Piala Dunia 2010 milik Germany;) )


4 Julai yang disambut dengan senyuman:)


KDE, 4 Julai 2010

Newer Post Older Post Home