03 October 2010

SELAMAT EXAM!

Salam.. Apa khabar? Aku khabar baik :) Semalam orang sakit, aku buat tak tahu.. Hari ni aku sakit, baru rasa terharu.. Mari bersyukur kawan, moga gugur dosa-dosa kita bersama kesakitan yang sekali-sekala 'dihadiahkan' ini.. Terasa benar tipisnya iman bila diuji sebegini.. Oh ya kan, aku ini juga manusia kebanyakan :)

Sudah masuk hari yang ke 5, masih belum berkurang.. Doa-doakanlah kawan, biar cepat berlalunya sakit ini.. Biar kau segera dapat melihat senyumku kembali.. (eh, hati bertanya pula.. yang ini untuk siapakah? entah...)

6-12 Okt- selamat, selamat dan selamat exam lagi untuk semua sahabat-sahabat sekalian.. Doa-doakanlah kawan, mungkin mustahil untuk aku terbang tinggi, tapi inshaALLAH masih berkudrat untuk mendaki :)

* Terima kasih untuk semua yang membantu ketika aku perlu.. Tak terbayarkan harganya kawan! Semoga ALLAH redha selalu.. -ke klinik, balik klinik, dll-

Basmallah..
Allahummaj'alni minanajihin, walfaizin, walmumtazin, fi kulli imtihan.. Fidduniya wal akhirah.. Ya Robb, kuatkanlah hati hambaMu ini...


Doakan akan kesembuhanku,
KDE, 3 Okt

0 comments:

Newer Post Older Post Home