04 July 2009

EMPAT JULAI

SEPI

Sepi hati terjadi lagi.. Mungkin sampai mati, aku Sepi...













Banyak yang mempelawa aku ke panggung sehari dua ini.. Aku masih ingat filem terakhir yang aku tonton dipanggung.. Sudah terlalu lama.. Dan aku sendiri tidak pasti sama ada aku kuat atau tidak untuk ke panggung lagi.. Untuk mengelak, alasan kesibukan dan kewangan mungkin boleh menutup sekejap mulut-mulut yang mengajak.. Seloroh aku pada yang mempelawa, "aku tunggu Khabir Bhatia buat Cinta 2 atau Sepi 2, baru aku ke panggung".. Sepi aku tonton tahun lepas.. Masa tengok dipanggung, tak rasa sedih.. Mungkin sebab waktu itu tidak Sepi.. Watak Sufi, lebih dijiwai..

*Akankah aku juga berlari tanpa henti sehingga haus tapak kasut?
*Sudah lewatkah untuk menyambung cerita?
*Atau mungkin akhirnya aku juga mati dalam pengharapan dan penantian?


Bulan jangan biar siang, biar alam ini kelam, biar ia SEPI seperti ku..

Empat Julai Dua Ribu Lapan
KDE

7 comments:

Hari ni 4 Julai 2009 laa

Cik Syima,letak laa part yg last sekali. Sufi simpan getah rambut yg Marya ikat kasut dia masa first time jumpa. Romantik. Hehe.

Sepi itu kadangkala mendamaikan, kadangkala menyesakkan.

sepi - ibarat kebisuan yg memekakkan...

sepi ke?

>>D<<
okey

>>Anonymous<<
Sangat! Simpan sampai dia mati!

>>Farid Rashidi<<
Amat!

>>djambu<<
Laksana alam tiada bertuhan
Sepi?
.....

mana boleh alam xda tuhan...

>>djambu<<
umpama
kalau hidup tiada tempat mengadu

Newer Post Older Post Home