08 September 2009

KOMITMEN

Hari ni berbowling.. Esok pagi lab test Immunology, lusa last quiz Immunology, Jumaat pagi lab test Clinical Microbiology, mungkin juga ada last quiz.. Dan Sabtu pulak, Basic Pathology.. Sebelum bercuti kena ambil slip final exam.. Really hope that everything will be okay.. More than okay I wish.. Bertahanlah.. Lagi dan lagi dan terus...

Rasa yang amat sukar untuk ditamsilkan.. Yang seringkali menggetarkan.. Tapi aku sendiri tahu jawapan untuk soalan rasa yang satu ini.. "Jadilah manusia yang tahu erti syukur".. Ajari aku akan makna bersyukur ya =)

Mengakui sesuatu yang bukanlah hak pada hakikatnya adalah sesuatu yang tidak rasional.. Itu lebih baik daripada menjelas dengan berbalas.. Aku senang dan bertanggungjawab ke atas pengakuan ini..

Ya, aku sudah ada komitmen baru yang perlu dijaga =)

* Sahabat-sahabat PMI.. Sorry sebab tak dapat join iftar dan solat hajat hari ini.. Untuk majlis bersama ahli kelab BBM Jumaat ni, akan aku fikirkan..

* Dipaksa makan, walau perut terasa penuh, mata sudah mahu pejam apalagi badan tiada terlaratkan.. Makanlah kawan-kawan..

8 September 2009
KDE

2 comments:

amcm boling? menang bergaya ke kalah selamba? hehe

tu la. org suh berlatih, xmau...:P

tak menang, tidak juga kalah..
hah..hah..hah..

Newer Post Older Post Home