03 September 2009

LAB TEST

Tinggal lagi seminggu kelas.. Ermmmmm.. Esok lab test untuk subjek Clinical Biochemistry.. Next week lagi 3 subjek.. Agak 'tertekan' dalam minggu-minggu akhir ni.. Sebab semua kena siapkan.. Emosi jadi tak stabil, rasa nak marah jer.. Sorry kalau ada yang terasa hati atau aku termarah atau aku terkasar bahasa hari ni.. Orang kata jangan simbah petrol pada bara api, marak laa dia.. Tolong jangan buat aku terkejut, aku dapat rasa lately dada aku sakit semula.. Maybe sebab cuaca, selalu hujan.. Aku tak suka nak marah-marah, sebab aku jugak yang sakit..

Wish me luck for all the lab test and quizzes...

* Esok- bowling tournament.. Bayang-bayang kekalahan sudah kelihatan.. Aduhai..
* Sangat lapar, tapi selera 'mati'.. Harap esok akan jadi lalu semula..

Senyum selalu =)
3 September
KDE

4 comments:

good luck!!!

good luck 4ur test n in ur studies, all d best!..ur blog is so romantic..hehehe

Best main bowling?

Gooddd Luck Cik

Newer Post Older Post Home