25 April 2010

2x

ok..
2x gagal!
tapiii,malas nk citer nper gagal.. sbb,aku pon xpaham knper ade mcm 'pakatan' nk mnjatuhkn aku.. huh! xper laa,malas nk pikir.. God's plan better right? ;)

hari ni dari jam 8am-6pm duk kt lab histopath..haha,sume kwn2 pon dh raser kan,kan? giler bosan+mengantuk..aku tahu skrg-12.58am,semua kwn2 yg sama2 dlm lab td tgh berdengkur kot skrg-hihi.. selamat tidur kwn2,hope next lab session kita pyer sectioning process mnjd ok..

aku pon letih jugak ni,tapiii mata xleh nk tdo.. ermmm.. byk hal lg yg belum settle+hmwork2+mid sem.. harap2 bole handle sume ni sendiri..xper syima org lain xperlu tahu pun.. belajar jd dewasa k,berdikari.. one day,kamu akan jd kuat.. biar laa org nk ckp aper pun skrg... sabar,sabar & sabar ok:)

aku telan 'statement' yg keras tuh hari ni, aku janji nant aku akan buktikn 'sesuatu'! inshaALLAH..

rindu pd ummi...
aku maafkn semua manusia,harap mereka juga sama..
aku doakn yg terbaik utk semua:)

KDE

1 comments:

salam...gagal itu sbg pelajaran utk lebih bjaya

Newer Post Older Post Home