06 March 2011

BELASUNGKAWA

Basmallah.

Alhamdulillah, Program Personal Enrichment 'MSU-EleFriend, EleFun' yang diketuai oleh saya telah selamat dan selesai. Alhamdulillah, selamat menjalankan tugas kecil sebagai crew untuk Pertandingan Menulis Khat dan Deklamasi Sajak Minggu Penghayatan Islam, PMIMSU 2011. Dan...sekali lagi menang kategori penulisan sajak. Alhamdulillah, thesis kini dalam proses suntingan terakhir. Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah.

Isnin, 7 Mac Final Exam semester akhir saya akan bermula. InshaALLAH paper terakhir pada 17 Mac. Doakanlah saya walau di mana jua anda berada. Doakanlah agar saya juga mendapat tempat LI/ praktikal yang terbaik sebagaimana sahabat-sahabat yang lain. Doakanlah, doakanlah, doakanlah.

Takziah untuk housemate saya, kehilangan bonda tercinta dalam suasana semua manusia keliling sibuk dengan nota-nota final exam... Oh, ALLAH memberi peringatan keras ketika saya sendiri sedang sangat sibuk dengan urusan dunia yang fana ini. Semata-mata mahu mengejar abjad A di atas slip keputusan nanti. Haihh, saya tak mampu untuk menulis apa lagi.. Al-Fatihah.

Doakan saya selalu.
KDE

1 comments:

Salaam,

Saya sangat sangat lah nak baca sajak tu, tolong publish ye..:)

Insha Allah, najjah buat Asyima..

Al-fatihah utk ibu teman tu..

Newer Post Older Post Home