14 August 2011

14 Ramadhan

Basmallah. Tinggal 9 hari sahaja lagi, inshaALLAH, waktu untuk saya mengutip sebanyak-banyaknya pengalaman hidup sebagai attachment student dibumi Bangsar. Semalam saya berkesempatan berbuka puasa di Grand Continental Hotel, Kuala Lumpur. Maka, sekali lagi makinlah saya mengenal akan maknanya sebuah persahabatan.


*Berlapang dada* :)

Terlalu banyak cerita Ramadhan sepanjang kehidupan bergelar student. Sungguh saya terlalu amat rindu. Semua kenangan turun naik Shah Alam-Kuala Lumpur, oh sangat menghimbau zaman remaja awal saya. Sejenak saya tersenyum. Terima kasih.. Pada siapa dan untuk apa, biar Tuhan sahaja menjadi saksinya. Oh hati ini terlalu rindu! Semoga saja ada yang merasakannya.



Selagi ada ruang waktu dalam kurniaan, nikmatilah!

14 Ramadhan 1432H
Kampung Baru

0 comments:

Newer Post Older Post Home