11 December 2012

INI MANIS!

Basmallah.

Ini manis! Semanis buah rambutan gading, atau mungkin lebih manis daripada gula stevia! Menjadi 'bidan terjun' dengan jawatan yang belum 'sah', kemudian mendapat kepercayaan untuk 'membentang' hasil kerja di depan seorang CEO, dua orang doktor dan seorang Manager. Ya, ini manis! Untuk 'budak kecil' seperti saya. Bukan semua orang berpeluang berhadapan dengan Inche Boss Besar. Saya dapat! Terima kasih Inche Boss Kecil (Manager Dept) yang memberi peluang saya membuktikan keupayaan saya yang sangat 'kecil' ini. Sedikit demi sedikit, syukur wajib jadi yang pertama!

Perenggan di atas ditaip pada tarikh 29/11/2012. Hari yang dirasakan hari yang berjaya sepanjang menjadi 'pembancuh kopi putih' dalam bangunan mewah di tengah ibu kota ini. Keringat 'budak kecil' yang sebelumnya tiada siapa peduli. Selepas itu...

Tamat. Saya enggan bercerita lagi. Mungkin nanti saya kembali :) Terima kasih sebab selalu ingatkan saya supaya selalu bersyukur dan berdoa. #sukabuatorangnangesbanyakbanyak



Di dalam Islam, tiada istilah kegagalan, yang ada hanya sebuah kejayaan yang tertangguh!

Kuala Lumpur
11/12/2012

0 comments:

Newer Post Older Post Home