18 June 2009

SUARA (KU BERHARAP)

HIJAU DAUN

Di sini aku masih sendiri
Merenungi hari-hari sepi
Aku tanpa mu
Masih tanpa mu



Bila esok hari datang lagi
Ku coba untuk hadapi semua ini
Meski tanpa mu
Meski tanpa mu

Bila aku dapat bintang yang berpijar
Mentari yang tenang bersama ku di sini
Ku dapat tertawa menangis merenung
Di tempat ini aku bertahan

Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hati ku
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apakah aku slalu dihatinya
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Kalau ku masih tetap di sini
Ku lewati semua yang terjadi
Aku menunggu mu
Aku menunggu

Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hati ku
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apakah aku ada dihatinya
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Aku pulang...

19 Jun 2009
KDE

7 comments:

jujurlah,haha

em...

apa kabarnya 'pujaan hatiku'...

'apakah aku ada di hatinya?'

haha ;=p

take care ya sis

smoga slalu dlm perlindungan n kaseh TUHAN ;=)

-qupie-

>>D<<
siapa anda dan apa maksud anda?

>>qupie<<
kenapa dan terima kasih untuk doanya

i manusia,maksud i u pun tahu,hahaha

>>D<<
rasanya kucing masih tidak tahu menaip,makanya saya tahu anda manusia..soalan saya siapa anda yang berselindung di sebalik satu huruf D itu?saya tak faham maksud anda dan saya mohon penjelasan,jangan paksa saya melakukan sesuatu luar duga anda!

er...

apa maksud 'kenapa' tu?

maaf2 if syima tersinggung. he org gelak sbb lagu tu mcm best maknanya. ;=) (tertanya2 juga, apakah aku ada di hatinya...)

lagu yg xleh didengar.
rasa panas di hati ini =)

Newer Post Older Post Home