25 June 2009

PENYEMBELIH TELUK



Dexter Morgan

Satu hari sahabat aku bertanya
Kenapa kau suka cerita Dexter
Belum sempat aku jawab soalannya
Sahabat yang ke dua bersuara
Sebab Dexter psiko macam dia (aku)
Aku terdiam lama dan berkata
Dexter punya masa silam yang tersisa
Yang amat sukar untuk dilupa

Kata mereka aku juga
Aku gila seperti Dexter
Bermasalah sakit jiwa
Bercakap seorang diri itu biasa
Buat sesuatu tak fikir kali ke dua
Bezanya tak minum dan membunuh saja
Yang lain semuanya sama
Antara aku dengan Dexter!

"Adakah aku seorang yang baik? Aku tiada jawapan, mungkin orang di luar ada?"
-Dexter Morgan-

25 Jun 2009 (12.13am)
KDE

5 comments:

hahaha,akhirnya

eh, orang pun ske tengok dexter. he.

(er...maknenye org pun spisis dexter ke? erk.haha)

kita leh gengla sis kan.;=P

suka tgk house...lagi besh!

>>D<<
awalnya...

>>qarienupi<<
Anda tidak segila saya!

>>djambu<<
Dexter=Syima
hahaha:D

aku pun dah beli Dexter season 1 and season 2 ....

baru layan sket baru ...

best jugak ...

Newer Post Older Post Home