12 December 2009

PEMIMPIN


Aku terbaca, & aku berkenan dgn statement ni :

Menganggap sesiapa sahaja berhak mengemukakan pendapat, kata Anang, dia hanyalah seorang seniman yang berkarya menerusi nukilan jiwanya.

"Kerjaya saya adalah mencipta lagu dan menyanyi. Pesanan daripada seorang guru saya, mencipta lagu yang baik adalah daripada cerita peribadi sendiri.

"Bagi saya, Yanti (Krisdayanti) tidak perlu rasa bersalah kerana dalam hal ini dua-dua pun bersalah. Secara peribadi, Anang yang bersalah kerana jika pemimpin benar, pasti semuanya berjalan dengan baik.

"Tanggungjawab sebagai seorang pemimpin keluarga selama 13 tahun, saya berhadapan terus dengan Allah.

"Kalau saya seorang pemimpin yang mampu berikan apa yang Yanti mahukan, sudah tentu tiada sebarang masalah," kata Anang lagi.

Suka kenyataan tuh, merendah diri bunyinyer.. & tak tuding kesalahan kt org lain.. Jangan salahkan orang kan? Muhasabah diri sendiri.. Rahasia itu hanya KAU yg tahu...

Sumber

Sh Alam
4.04am

0 comments:

Newer Post Older Post Home