31 January 2010

!

aku xtahu dh nk ckp aper.. sini jer aku bole tulis.. yg pastinyer aku amat sgt trtekan dgn situasi skrg.. Tuhan hadiahkn aku kegembiraan dlm masa yg sama manusia yg buta mata hati muncul menyakitkan.. hectic weeks! rupanyer cara penuh diplomasi aku xboleh pakai dgn manusia yg giler! bodoh sombong! xder otak! harghhhhh!

salah ker aku jd diri aku sendiri? lembik ker aku biler aku x mmbalas dgn ckp kasar & makian? sbagai manusia yg ader hati & perasaan,aku raser trcabar biler org cakap aku LEMBIK!!! wajib ker aku jawab dgn kekasaran juga? sabarkan aku Tuhan..ini ker harga utk kelembutan & raser hormat aku? atau sbenarnyer sumer tuh langsung x perlu & kenyataannyer aku mmg lembik?

ALLAHUAKHBAR!!!!!!!

why my heart are too fragile??! God,am i in the right path?
im soo sad! i need sumbody..i need hugs! owh ALLAH..owh ummi...

4 comments:

kool lha kak :)
fasobruun jamil.

salam syima!!! yuhuuu:)
don't know what's exactly going on n what's happen to u...(melainkn kalo org tu sendrila sudi nk cte kn..ihiihhi)

buat then..i've a few words for u utk share..sbb trah pun kdg2 ade gk berade di situasi yg same..then i always remind my self...

-kesakitan itu xperlu dibls dgn kesakitan..(kalo x kte pun akn jadi sme cm org yg dah sakiti kte tu..)
-just be calm..nk lwn blk n ckp byk kt die pun xgune...kdg2 org yg dipengaruhi emosi tu ssh nk terima ape yg org terangkan..
-tp kalo ade diantara kta2nye btl n bole dijadikn teguran amikla ape yg ptt..
-no matter what..Allah's always be there for you..^___^

hope k.syima akn lebih berlapang dada~~:)

take care:)

moon,cik t,cik/incik anony

terima kasih..akak/sy okay,biasa laa masalah kecik2 kan?kdg2 berada diluar batas kesabaran kemanusiaan..

cik t,
semoga kamu istiqomah selalu:)

Newer Post Older Post Home