01 January 2010

BULAN MALAM TAHUN BARU

MALAM GENTA PUISI
PENA ASWARA iii, 2009
31 DISEMBER 2009

anakanda Rahman Shaari

MSU,UM & UPSI

??!

antara yg dijual

tepat jam 12malam-sesi memotong pulut kuning
1/1/2010

(dari kiri-Saleeh Rahmat,A.Samad Said,Datuk Dr Anwar,??,xingat:P)

amik berkat SN,aku mkn pulut kuning yg sama:)

Rumah Pena,
Jalan Dewan Bahasa,
KL

*inshaALLAH entry tahun baru 2010 akan menyusul,ader yg mintak aku tulis sesuatu(perasan tol,hehe)
*inshaALLAH,kalau ade lg gamba2 akan dipost kemudian..aku nk gamba fedt:P xtahu ade ker x gamba aku dgn A.Samad Said tuh,pd wan..yg neh amik kt fb BroKnie..thanks bro:)
*inshaALLAH,kalau Dia terus mengizinkan aku utk 'menulis' aku juga mahu menjd sebahagian:)

Malam Tahun Baru
Sh Alam, Malaysia Bumi Tercinta
1 January 2010

2 comments:

hoho. saasatul ibad karya faisal tehrani pun ada jual ke?

byk beli buku x mlm tu?

incik djmbu,
a'a,xbyk sgt buku2 yg dijual..sy xbeli 1 pon:(
maklum sajer,dh masuk bulan baru..yg dahulu harus didahulukn,buku medical parasite pon fotostat ajer neh..huhu

Newer Post Older Post Home