15 August 2009

ENCIK R

Dah lama rasanya tak bersembang-sembang dengan yang namanya pensyarah.. Encik Rafiuddin, yang budak-budak senang memanggilnya 'sir' tapi tidak dibibir aku.. Seingat aku ini satu-satunya tutor lelaki Melayu untuk lab session tahun ni.. Yang sebelum ni ada sorang laki, Indian.. Lelaki Melayu? Ya.. Dia baru.. Waktu first lab session tu, aku puas fikir.. Muka dia ni macam sape ek? Fikir punya fikir, aku ingat! Sebijik (tak sama-ayat ustaz Herzali dulu-dulu.. Haha) sama macam cikgu kelas 5 Sains aku dulu! Tak tumpah! Kelakar juga sikit-sikit.. Dia tanya-tanya pasal result aku tadi.. (Time tu kami cakap berdua jer ya:P ) Rasanya dah lama tak kongsi-kongsi cerita dengan sesiapa pasal result aku.. Hehe..

1) Aku tak boleh bertentang mata dengan Encik Rafiuddin (Sangat mengingatkan aku kepada zaman silam.. Tinggal 3 kali lagi lab session.. Cepatlah habisss.. Haha)
2) Anyway, terima kasih Encik Rafiuddin!
3) Tidak terdapat sebarang unsur-unsur luar dalam cerita ringkas di atas.. Sekadar perbualan biasa antara seorang tutor dan studentnya =)

* Kenapalah Dr Pallavi batalkan kelas esok, aku plan nak balik kampung Sabtu depan!
* Kenapalah aku susah nak tidur sekarang, janganlah nikmat berehat ku ditarik!
* Sorry sebab blog ni takde bacaan ilmiah.. Sajak baru? Tulislah pula satu untuk aku =)

15 Ogos 2009 (12.03am)
KDE

3 comments:

^_^

tak ilmiah tak apa ....

janji terhibur ....

and something that not 'tergedik2' ...

hehehe...

Tuan,

ada masalah a xdapat tidur ni??

>syafiq<
apa maknanya tu? hehe..

>bro razif<
kalau 'ter' tergedik2', tegur2lah..

haha..

entah laa,biological clock x ok ni..

huhu..

Newer Post Older Post Home