12 August 2009

HAIHHH!

Ogos...

Ogos bulan kemerdekaan.. Aku kena masuk pertandingan deklamasi sajak? Aduhai... Aku tak pernah! Tulis pun tak pernah.. Tolonglah.. Haihhh! Malu laa.. Sebab?

1) Aku mengaku yang suara ataupun vokal aku memang tak sedap (ini perkara yang baru disedari sebab selama ni aku fikir suara aku sedap, tapi bila aku ulang dengar balik video masa aku forum hari tu.. Memang tak laa) Haha..
2) Aku tersangat laa malu nak berhadapan dengan ramai manusia apalagi kena bersajak!
3) Aku tak patriotik! Amat! (But at least aku tahu laa siapa nama Timbalan Perdana Menteri Malaysia)

Tapi, aku dah isi borang tu.. Kerana terpaksa.. Haihhh!

Hari ni first class aku lepas habis mid sem exam.. Biasa, tapi lately rasa badan cepat letih.. Sibuk ke? Tak juga.. Saja buat-buat sibuk.. Oh ya, since dah pakai UOX ni boleh call umi selalu.. Murah =) Rindunyaaa kat Amni...

Nak tidur awal, esok ada kelas Dr Pallavi... ZzZ..
12 Ogos 2009 (9.50pm)
KDE

0 comments:

Newer Post Older Post Home