31 August 2009

PRINT+SCAN

Just a simple update..

Canon PIXMA

Sejak aku bawak balik kesayangan yang satu ni, aku buat bisnes.. Haha.. Printing service.. Kalau ada sesape nak scan apa-apa pun aku terima.. Janji bayar.. Hehe.. Tapi kawan aku kata, still tak berbaloi even aku ikut harga cyber cafe.. Tengoklah nanti, kalau ada masa aku hantar modify.. Baru untung sikit.. Hehe.. Jumlah RM terkumpul? RM9.20.. Hahaha :D Saje jer sebenarnya, nak tolong kawan-kawan.. Sebab sekarang lecturer bagi notes through email.. Assignment ++ Lab Report lagi..

'TING!'

Marilah menabung! Bulan-bulan aku simpan kat sini laa.. Tak banyak pun.. Sikit jer.. Seronok simpan-simpan duit ni.. Hehe.. Nanti bila tabung printing service dah penuh, aku masukkan kat sini.. Penuh ke perut Manja hanya dengan bisnes printing service? Haha..

* Nak print? Contact laa ya :P

31 Ogos 2009
KDE

0 comments:

Newer Post Older Post Home