21 August 2009

RAMADHAN

Salam Ramadhan 1430 H..

Sekali lagi.. Aku tak tahu nak tulis apa.. Tapi aku tak nak blog ni 'mati'..
Selamat! Tahun ke -3 aku sambut Ramadhan kat sini..

Satu perkara yang pasti, aku tak akan mampu untuk cakap macam ni pada manusia-manusia yang dekat dengan aku.. 'Maafkan saya'.. Susah! Amat!

Jadi..

Kepada semua ahli keluarga - Maafkan aku sebab gagal jadi seorang anak, adik dan kakak yang baik seperti yang dipertanggungjawabkan ke atas aku..

Kepada semua sahabat handai - Maafkan aku sebab gagal jadi seorang kawan yang baik seperti haknya seorang kawan kepada kawannya..

Kepada semua guru dan pensyarah - Maafkan aku sebab gagal jadi seorang anak didik yang baik dan dapat keputusan cemerlang seperti yang diharapkan..

Tiada kata lagi..
Selamat!!!

1 Ramadhan 1430H (10.30pm)
KDE

2 comments:

salam ramadhan kareem :)

2 Ramadhan 1430H

>syafiq<
kembali,terima kasih =)

Newer Post Older Post Home