10 August 2009

ENRIQUE IGLESIAS

Hari yang biasa bertukar menjadi agak luar biasa.. Aku malas nak menulis sebenarnya, tapi aku rasa macam Tuhan 'sayang' aku hari ni.. Haha=) Too many things happened today.. Sekian lama aku 'abaikan' kebajikan hidup aku, hari ini terasa sedikit lapang..

1) Kalau aku tak alihkan
closet aku, sampai bila-bila pun aku tak akan jumpa balik apa yang aku cari dan fikirkan dah tak ada.. I'm so so happy =)
2) Kalau tak ditegur rasanya, entah bila aku akan 'bangun' dan buat apa yang aku dah buat hari ni.. Memang teruk, lamanya aku jatuh..
Thank God =)
3) Kalau ada masa, aku nak bawa Manja ke
post office.. Rasanya buku biru yang ada gambar syiling 50 sen dan perkataan 'TING' tu perlu ditambah RMnya =)

For the whole day aku smile but, at the end of the day.. Still rasa sama.. Haiii manusia.. Aku diperlukan ketika susah cuma.. Haihhhhh! Tiba-tiba jumpa lagu ni...


- Enrique Iglesias Lyrics


* Kawan aku kata, aku plastik.. Sebab? Ringtone handphone aku daripada lagu Sampai Syurga dah bertukar ke lagu nasyid edCoustic- Muhasabah Cinta, tapi aku dengar juga lagu-lagu macam ni.. Aku tengah fikir, salahkah? Rasa nak gelak besar.. Hah..hah..hah

:D


* Sabarlah duhai hati!

10/08/09 (10.50pm)
KDE

0 comments:

Newer Post Older Post Home